Hoe bestel ik ?
Bestellen doe je makkelijk en 24 uur per dag op onze webshop.
Kan het zijn dat een item dat ik bestel via internet toch niet op voorraad is?
Ja, dat kan gebeuren. Wij doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Het kan echter gebeuren dat onze voorraad een fout bevat. Dan krijg je daarvan tijdig bericht en word je betaling zo spoedig mogelijk teruggestort. Alle prijzen van de producten zijn inclusief BTW. Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons assortiment. Voor de levering van je bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een product niet meer op voorraad is. .
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Nee helaas, ophalen van outlet items is niet mogelijk.
Wat zijn de openingstijden van de winkel en kantoor/magazijn ?
Openingstijden kantoor / magazijn : Maandag 09.00 - 13.00 Dinsdag 10.00 - 17.00 Woensdag 10.00 - 17.00 Donderdag 10.00 - 17.00 Vrijdag 10.00 - 17.00 Zaterdag gesloten
Items van de outlet zijn alleen online te bestellen en liggen niet in de winkel van Ruitergoed.
Hoe kan ik betalen?
Betalen kan bij Ruitergoed op verschillende manieren: iDeal Bankoverschrijving Contant of pin bij ophalen Paypal - kosten E1,- Afterpay (achteraf betalen) - kosten E1,- Klarna (achteraf betalen) - kosten E1,-
Wat zijn jullie bankgegevens:
Onze bankgegevens zijn: Banknaam: RABO IBAN: NL45RABO0135683718 BIC: RABONL2U t.n.v. Voergoed fourage
Betalen via Afterpay
AfterPay voert voor Ruitergoed het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. Vaste kosten voor betaling met Afterpay is 1 euro.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn als volgt:
Nederland :
onder €100,- -> €6,5
boven €100,- -> €4,25
Belgie & Duitsland :
onder €100,- -> € 7,5
boven €100,- -> € 5,25
Met welke vervoerder komt mijn pakket?
Wij versturen met DPD . DPD levert aan huis maar ook heb je mogelijkheid om je pakket naar een service punt te laten sturen. Je wordt door DPD middels de mail op de hoogte gehouden van de status van je pakket. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met Ruitergoed.
Mijn pakje is beschadigd, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem in dat geval direct contact op met Ruitergoed.We hebben een reclamatieperiode van 14 dagen. Klachten na deze termijn kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Controleer altijd je pakje direct na ontvangst of de items welke je besteld hebt overeen komen met de items die je ontvangen hebt.
Mijn pakje is kwijt, wat nu?
Ruitergoed is verzekerd voor al haar pakketen. Neem direct contact op met Ruitergoed. Wij zullen een onderzoek instellen bij DPD. Afhankelijk van dit onderzoek zal Ruitergoed een passende oplossing aan onze klant aanbieden. Let wel, een onderzoek kan enige tijd in beslag nemen. We houden je natuurlijk goed op de hoogte. Wij raden u aan GEEN neerzettoestemming te geven omdat kwijtgeraakte pakketen met neerzettoestemming voor eigen risico zijn en derhalve NIET vergoed worden.
Ik heb verkeerde items ontvangen
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Neem direct contact op met Ruitergoed zodat wij onze fout direct kunnen herstellen. We hebben een reclamatieperiode van 14 dagen. Klachten na deze termijn kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Controleer altijd je pakje direct na ontvangst of de items welke je besteld hebt overeen komen met de items die je ontvangen hebt.
Hoe snel verzend Ruitergoed?
Ruitergoed heeft (bijna) alles op voorraad. Daarom verzenden wij, indien de bestelling voor 15 uur gedaan is, dezelfde dag. Vaak wordt het pakket de volgende werkdag bij de klant aangeboden. Heb je gekozen voor een DPD servicepunt? Dan krijg je vaak de volgende werkdag een mail dat je pakket klaar ligt. Check wel even de openingstijden van jouw gekozen servicepunt.
Word ik op de hoogte gehouden van mijn zending?
Ja, je wordt op de hoogte gehouden door middel van een email die verstuurd wordt op het moment het pakket opgehaald wordt door de chauffeur. In deze email staat een track and trace code. Met deze code kan je de voorgang van de verzending volgen
Ik wil graag retourneren of ruilen
Let op:
Outlet items op deze webshop kunnen niet retour gestuurd worden.
Ruilen is niet mogelijk .
Wat zijn jullie Algemene Voorwaarden
https://www.voergoed.com/Webwinkel-Page-1724363/Algemene-voorwaarden.html